G | # | Θέμα | Προτείνων φορέας | Επιβλέπουσα Επιτροπή | Φοιτητής/τρια | |
Επιβλέπων/ ουσα | Μέλη | |||||
G1 | 7 | Best Technologies on the Road to Shipping Decarbonization: Ensuring Safety and Competitiveness | ELINT | Ν. Νικητάκος | Α. Κοτρίκλα Θ. Λιλας | Θεολόγη Θεοδώρα |
G2 | 8 | European Short Sea Shipping on the road to the “green transition”: Impacts, risks and opportunities. | EENMA | Μ. Λεκάκου | Γ. Βαγγέλας Α. Κοτρίκλα | Ψωμά Μαρία – Ταξιαρχούλα |
G3 | 9 | The contribution of Short Sea Shipping to Zero Carbon Island. | EENMA | Μ. Λεκάκου | Α. Κοτρίκλα Θ. Λίλας | Καπέλλας Μιχαήλ– Άγγελος |
G4 | 16 | Sustainability roadmap: priorities and challenges for a shipping company during the 2050 maritime decarbonization path. | Tsakos Columbia /Intertanko | Α. Κοτρίκλα | Μ. Λεκάκου Ν. Νικητάκος | Σιαμπάνης Ευάγγελος |
G5 | 21 | Go green / Increase of environmental and other regulations / Decarbonization | WISTA | Α. Κοτρίκλα | Β.Αθανασοπούλου Α Ρουμπούτσου. | Χρυσανθάκη Μαρία |
G6 | 26 | Υδρογόνο- Εναλλακτικό Καύσιμο οχημάτων: Προαπαιτούμενα για την είσοδο στην αγορά | Olympia Odos S.A. | Α. Ρουμπούτσου | Ν. Νικητάκος Θ. Λίλας | Καραμαούνας Αντώνιος |
G7 | 29 | Maritime refuelling networks Refuelling stations for maritime hydrogen applications will be located in seaports, which are generally under public ownership in the European Union. They are expected to be developed through partnering models involving the seaport authority and private operators given their natural monopoly status. | European Investment Bank | Α. Ρουμπούτσου | Ν. Νικητάκος Θ. Λίλας | Στάθη Αγγελική |
G8 | 33 | Air pollution monitoring in ships | Internal | Α. Κοτρίκλα | Α. Πολυδωροπούλου Θ. Λίλας | Κολώνιας Ηλίας |