Η διδασκαλία του μαθήματος έχει ως σκοπό να:
- Συμβάλλει στην εξοικείωση των διδασκομένων με έννοιες όπως βιομηχανικό προϊόν, βιομηχανικός προμηθευτής, βιομηχανικός πελάτης και βιομηχανική αγορά.
- Βοηθήσει τους διδασκόμενους να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι βιομηχανικές αγορές
- Εξειδικεύσει τις γνώσεις των σπουδαστών σε επιλεγμένους τομείς του βιομηχανικού μάρκετινγκ.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι διδασκόμενοι αναμένεται να είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν τη φύση και λειτουργία της βιομηχανικής αλυσίδας (διαδικασία αγοράς βιομηχανικών προϊόντων, συμμετέχοντες, κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής αυτών).
- Εξηγήσουν τις βασικές διαφορές μεταξύ της βιομηχανικής και καταναλωτικής αγοράς.
- Εφαρμόσουν τις αρχές μάρκετινγκ σε βιομηχανικά (business-to-business) περιβάλλοντα, χρησιμοποιώντας την κριτική και αναλυτική τους ικανότητα.
- Χειριστούν προκλήσεις του μάρκετινγκ σε διαφορετικούς τομείς της βιομηχανικής αγοράς