Χορτατσιάνη, Ε. Management Style: A Tool for Successful Innovation: The British Experience, International Journal of Innovation Management. Χορτατσιάνη, Ε. (2013).
Κρίση στον Τομέα της Υγείας: Μελέτη περίπτωσης ενός γυναικολογικού ιατρείου. Μελέτη περίπτωσης υπό την αιγίδα της δράσης ‘Εκπαίδευση στην Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα΄ (ΔΑΣΤΑ) του Ερευνητικού Προγράμματος Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστήμιο Αιγαίου που συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση & δια Βίου Μάθηση. Χορτατσιάνη, Ε. (2012).
Διοίκηση Μάρκετινγκ. Διάλεξη υπό την αιγίδα της δράσης ‘Εκπαίδευση στην Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα΄ (ΔΑΣΤΑ) του Ερευνητικού Προγράμματος Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστήμιο Αιγαίου που συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση & δια Βίου Μάθηση.
Πολυδωροπούλου, Α., Ε. Χορτατσιάνη & Μ. Καμαργιάννη (2012). Flyer’s corner: Some simple truths about scheduled air travel. Journal of Air Transport Studies, Vol.3, No 1, pp. 24-38.
Aυγερόπουλος, Σ & Ε. Χορτατσιάνη (2010). Postal sector set for Europe-wide shake-up. London: Acquisitions Monthly (October issue). Chortatsiani, E. (2010).
Product Development in Financial Services: Picking the Right Leader for Success. In J. Tidd, & F.M. Hull (eds.) Service Innovation: Organizational responses to technological opportunities and market imperatives. Μετάφραση στην Κινεζική. Χορτατσιάνη, Ε. (2003).
Product Development in Financial Services: Picking the Right Leader for Success in J. Tidd, & F.M. Hull (eds.) ‘Service Innovation: Organizational responses to technological opportunities and market imperatives’. Series on technology management, vol. 9. London: ICP-World Scientific Publishing Co.
Χορτατσιάνη, Ε. (1991). Measuring Success in Developing New Products and Services. Πρακτικά του 1ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για το Μάνατζμεντ της Τεχνολογίας, Κίελο, Γερμανία. Χορτατσιάνη, Ε. (1991).
Marketing Information Systems Requirements for Products in Various Stages of their Life Cycle. Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου London School of Economics & Political Science, Λονδίνο.
Χορτατσιάνη, E. & Κ. Χάϊδου (1984). Η ανάπτυξη της παραγωγικότητας στην Ελλάδα. Ο Λογιστής, τεύχος 362, Ιούλιος, σελ. 593-97.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του, και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. ΑποδοχήΠερισσότερα
Privacy & Cookies Policy
Χρήση Cookies
Για την καλύτερη λειτουργία του διαδικτυακού τόπου του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τη βελτίωση της πλοήγησής σας σε αυτόν, χρησιμοποιούμε cookies.
Μπορείτε να ελέγχετε την εγκατάσταση cookies εκ μέρους μας, καθώς και να επιλέγετε ποια θα χρησιμοποιούνται από τον παρακάτω πίνακα ελέγχου.
Τα αυστηρώς απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του διαδικτυακού τόπου του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Τα cookies αυτά σας επιτρέπουν να περιηγηθείτε και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του διαδικτυακού τόπου. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα και χωρίς αυτά η ομαλή λειτουργία του διαδικτυακού τόπου δεν είναι δυνατή. Για τη συγκεκριμένη κατηγορία cookies δεν ζητούμε την ειδική συγκατάθεση σας. Σύμφωνα με το σχετικό νομικό πλαίσιο (παράγραφος 5 του άρθρου 4 ν. 3471/2006), δεν έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν θα απορρίψετε την εγκατάσταση των cookies αυτών, καθώς χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών από τον διαδικτυακό τόπο του Πανεπιστημίου Αιγαίου.